H νέα συνεργασία της RevitUp με την Hotel Feedback φέρει μία ολιστική προσέγγιση για την ανάπτυξη των ξενοδοχείων, τόσο σε προωθητικές ενέργειες εσωτερικού μάρκετινγκ, όσο και στη βελτίωση των υπηρεσιών τους μέσα από εσωτερικά ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια αξιολόγησης των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μέσω των εργαλείων που προσφέρει η Hotel Feedback, οι ξενοδόχοι επικοινωνούν με τους πελάτες τους με τον πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό τρόπο προωθώντας τις υπηρεσίες τους (μενού εστιατορίων, θεραπείες spa, δραστηριότητες, υπηρεσίες μετακίνησης, εκδηλώσεις κλπ) σε όλους τους πελάτες που θα συνδεθούν στο Wi-Fi ή θα σκανάρουν ένα κωδικό Qr-code. Δημιουργούν έτσι, ένα νέο κανάλι πώλησης μέσα στο ξενοδοχείο.    

Παράλληλα, μέσα από διαδραστικά ηλεκτρονικά ερωτηματολόγια εσωτερικής χρήσης, συλλέγουν χρήσιμες πληροφορίες για το επίπεδο των υπηρεσιών τους κατευθείαν από τους δικούς τους πελάτες τους. Με αυτόν τον τρόπο, αποκτούν σημαντικά στατιστικά δεδομένα, στα οποία μπορούν να βασιστούν και να τα χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους.

Η RevitUp, ανταποκρινόμενη στις όλο και αυξανόμενες ανάγκες των ξενοδοχειακών operations, προτείνει εργαλεία marketing και real time reviews μέσω των συνεργατών της.

Με in–house στρατηγικές που προσφέρουν απτά αποτελέσματα, γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στο ξενοδοχείο σας και τους πελάτες σας.  

REVITUP.DIRECT REVENUE MANAGEMENT & DIGITAL MARKETING

Η RevitUp, με έδρα την Κρήτη, προσφέρει υπηρεσίες Revenue Management, Performance Marketing, Digital Presence Management και Online Distribution & Sales στο χώρο της φιλοξενίας. Με εμπειρία δύο δεκαετιών, παρέχει καθετοποιημένες τεχνολογικές λύσεις marketing, υποστηρίζοντας με όραμα και τεχνογνωσία τους επιχειρηματίες στον τουριστικό κλάδο ανά τον κόσμο.  

HOTELFEEDBACK

Το web app της HotelFeedback αποτελεί το πιο αποδοτικό μέσω προσέγγισης των πελατών του ξενοδοχείου μέσα από το Wi-Fi και Qr-code για εσωτερικό feedback και marketing. Με τη μορφή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου το ξενοδοχείο προλαβαίνει τυχόν δυσαρεστημένους πελάτες πριν την αναχώρησή τους και προωθεί μέσω Wi-Fi marketing και Qr-code αποτελεσματικά τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου (μενού εστιατορίων, θεραπείες spa, δραστηριότητες, υπηρεσίες μετακίνησης, εκδηλώσεις, κλπ.) αυξάνοντας τις εσωτερικές πωλήσεις και τα έσοδά του.

Διαβάστε περισσότερα: https://etravelnews.gr/revitup-nea-synergasia-me-hotel-feedback/

Comments are closed.