StartUPer

HotelFeedback: Ο πελάτης αξιολογεί online το ξενοδοχείο του

Μέχρι σήμερα, η αξιολόγηση ενός ξενοδοχείου από τους πελάτες του μπορούσε να γίνει μέσω των διάφορων ταξιδιωτικών portals.

Η εφαρμογή HotelFeedback φέρνει νέα δεδομένα στην αξιολόγηση αυτή, καθώς μπορεί να γίνει ενώ ο πελάτης βρίσκεται στο ξενοδοχείο, και με τον ξενοδόχο να ενημερώνεται άμεσα για την αξιολόγηση αυτή.

Πρόκειται για μια εφαρμογή της ελληνικής startup HotelFeedback που μέσα σε 3 μήνες μετρά ήδη 20 εγκαταστάσεις σε ξενοδοχεία κάθε μεγέθους σε όλη την Ελλάδα. Σημειώνεται ότι μέχρι τώρα οι κριτικές μέσω της εφαρμογής έχουν ξεπεράσει τις 3.500.

Στόχος της εταιρείας, τέλος, είναι η εφαρμογή να επεκταθεί περισσότερο στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό.

Read more…

Comments are closed.